Kniha byla vymazána nebo přesunuta. Je také možné, že jste udělal/-a chybu v adrese.

Recenze a hodnocení
Průměrné hodnocení
Hodnotili 2 uživatelé, 5 uživatelských recenzí
04.04.2014 Vladimír Hlučný
Pro pana Karla

Dobrý den! Moc Vám děkuji za Vaši odezvu. Zde je reakce na některé, pro mě zásadní, postřehy: 1) Nemíním všechny postavy v knížce předělat na gaye. Osoba, kterou jsem se při psaní knihy hodně inspiroval, se mi v té době svěřila s trápením, že syn má o sobě taktéž pochybnosti. V knize jsem to zpracoval takto, a možná, že tam ta scéna může čtenáři připadat zbytečná, ovšem v pokračování vše vykrystalizuje. :) 2) Zabití mafiána bylo možná trošku uspíšené a mohlo přijít na řadu o něco později, s tím taktéž souhlasím, avšak mně to vzhledem k následujícímu dění připadalo adekvátní. Pokračování zpracovávám trošku jinak, tam si čtenář musí na spoustu věcí skutečně počkat; už neservíruji rovnou pod nos. :) 3) A na závěr se ještě vyjádřím k názorům a postojům hlavní postavy: Ani já se v její předloze kolikrát nevyznám, skutečně je to dost komplikovaná osobnost, kterou není zrovna snadné pochopit. Kdykoliv mne můžete kontaktovat na mailu VladoMSTS@seznam.cz a cokoliv můžeme probrat. Hezký den!

14.03.2014 Karel
komentář 2

Když jsem se z knihy dozvěděl, že syn od pana učitele je gay, tak jsem si říkal, zda všechny postavy chcete předělat na gaye. Tato scéna mi připadala v knize trochu navíc. V knize se mi líbí, když můžu souhlasit s názory a chováním hlavní postavy, tady se mi stávalo, že mi jeho postoje a některé názory trochu vadili, ale nic na tom nemění, že se mi kniha líbila a opravdu dávám palec nahoru za zpracování. Na závěr bych chtěl poděkovat za zajímavou knihu a popřát mnoho úspěchu při psaní druhé knihy

14.03.2014 Karel
komemtář ke knize 1

Kniha Pán učitelka: Tako kniha mě velmi zaujala svým humorem a zajímavým dějem. Při čtení této knihy jsem se občas neovládl a vyprskl smíchy a myslím si, že toto v mnoha knihách chybí. Když jsem poprvé dostal knihu do ruky, tak jsem čekal, jak si s tímto tématem poradíte, protože se domnívám, že gay komunita je občas nepochopena. Líbilo se mi, že tam nebylo vnucování a přesvědčování a s velkými gesty propagování gay lidé, ale spíše ukázáno, že jsou to normální lidé a mají jako všichni ostatní své problémy. Mezi zajímavé scény patřilo, když hlavní hrdina odjel a začali ho pronásledovat. Jen je velká škoda, že když kniha začala být napínavá, tak to bylo rychle ukončeno zabitím mafiána. Myslím si, že kdyby tam byla nečekaná zápletka a ještě o trochu více napětí, tak by to bylo dokonalé. Nejsem moc zastánce nechutných věcí, takže popisování zvracení a mučení se mi moc nelíbilo.

14.02.2014 kami
spěchej pane ;)

Tuto knihu bych přirovnala k bobové dráze. Chvilku trvá, než boby vyjedou na vrchol, ale z kopce je to fičák. Stejné je to s touto knihou. Z počátku mi trvalo, než jsem se do ní zakousla, pak to již nešlo pustit. Příběh jsem hltala jedním dechem. konec mi přišel trochu otevřený, proto dychtivě čekám na pokračování. Jen tak dále Vladimíre..... :)

12.02.2014 rena
pěkné

Mi se toto dílko velice dobře četlo,pěkné.Pouze superlativa, mohu doporučit....

Lidé si také prohlíželi
SQL: SELECT b.*, CONCAT(a.Lastname, ' ', a.Firstname) as Author FROM book b INNER JOIN author a ON b.IdAuthor = a.Id WHERE Publish=1 AND HtmlTemplate=1 AND IdCategory = AND b.Id<>352 ORDER BY ViewCnt DESC, Id DESC LIMIT 3
1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'AND b.Id<>352 ORDER BY ViewCnt DESC, Id DESC LIMIT 3' at line 4-v dotazu: nebylo zadano
Tvorba webových stránek - AiVision, s.r.o.